Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania

  1. księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  2. spis inwentaryzacyjny,
  3. planowanie, sprawozdawczość,
  4. książka obiektu budowlanego,
  5. rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
  6. rejestr wydanych legitymacji pracowniczych,
  7. ewidencja uczniów w szkole,
  8. ewidencja świadectw szkolnych,
  9. rejestr korespondencji,
  10. ewidencja pieczęci i pieczątek,
  11. protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
  12. protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
  13. protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej,
  14. księga arkuszy ocen,
  15. rejestr wypadków,
  16. wykaz spisów zdawczo-odbiorczych – archiwum,
  17. rejestr delegacji służbowych,
  18. rejestr decyzji dyrektora,
  19. rejestr wydawanych biletów MZK,
  20. rejestr wydawanych upoważnień,
  21. księga kontroli,
  22. rejestr duplikatów świadectw,
  23. rejestr wycieczek,
  24. rejestr świadectw maturalnych (OKE),
  25. rejestr druków ścisłego zarachowania,
  26. księga wyjść,
  27. rejestr pobierania kluczy,
  28. księgi inwentarzowe.

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym.

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.


Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach: 

dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie szkoły. 

Podmiot udostępniający informację:
I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Koninie
odpowiada: Emilia Bugaj
data: 28-02-2024
wytworzył: Magdalena Hepner
data: 28-02-2024
data: 28-02-2024

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 28-02-2024 - Edycja treści
  • 31-05-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 435